En vit fjärde advent

2011-12-18 | 12:06:22




ÄNTLIGEN SNÖAR DET! ♥ Eller ja, det snöade ju får några veckor sen också, men den snön försvann nästan på direkten. Nu har det snöat hela kvällen igår och hela dagen, så nu är det massor med snö ute! :3 Får väl hoppas att den är här för att stanna, i alla fall över jul!

Sen så är det ju fjärde advent idag! Detta firades med julfrukost bestående av julskinka på pappa-bröd tillsammans med gröt! Toppen start på dagen om ni frågar mig! ;) Efter frukosten gick jag ut tillsammans med kameran och paraplyet och fotade i snö vädret. Laddar upp några bilder när jag har redigerat dom! :)

Och sen får man ju inte glömma att vi har gjort massor av julgodis hela förmiddagen också! Eller massor kanske man inte kan säga, men vi har i alla fall gjort knäck och Marianne tryfflar! Sjukt gott! Ni får se bilder på dom sen också! ;)

Nu ska jag äta lite, och sen ska vi ner till Nyhems hallen och kolla på basket, och sen ska vi vidare och titta på några super söta hundvalpar! :3

Så vi hörs sen! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback