Det snöar!

2011-12-05 | 15:32:41
Hihihi, hohoho, hahaha, det snöööööööaaaaar! :'DD
Fast bara supermega lite, men lugn bara lugn, det kommer mera, för hela himlen är täckt av värsta domedagsmolnet, och det kan ju bara betyda att molnet är fullt med massor av snö som den snart måste pissa ut över världen, hoho! Så jag förväntar mig att det ligger åtminstone 1 dm snö på backen när vi vaknar i morgon! :]

Tänkte bara flika in och säga det, för jag har inte så mycket annat att berätta faktiskt. Ska fixa lite med en grej till skolan, och sen ska jag sätta mig och nörda Sims, hehe! :) 
Ah nej men ha det så bra, och ut och kasta snöbollar med er! (med den 0,00001 mm snö som fastnat på backen)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback