Forward Cup 2011

2011-08-08 | 09:19:03






Några av bilderna från helgen som pappa fotat.

Sjukt bra helg! Har varit grymt roligt, och vi lyckades ta oss till B-semifinal där vi fick stryk av TPS Black från Finland efter en väldigt blöt match! Notera att jag hade halva Östersjön samlad i mina skor. Fy fan vad det regnade!
Men det var en riktigt sur förlust det dära, vi spelade sjukt bra och 2-1 är det ju inte sådär jättekul att förlora en semifinal med...

Men som sagt; cupen var riktigt rolig! Med disco, Gustavsvik, massor med roligt folk, match klockan åtta på morgonen, sköna sörmlänningar, goa finländare, härliga hejaramsor, sura förluster, sköna segrar... Ja, listan kan göras lång, men jag hoppas jag varit tydlig nog med att den här helgen har varit awesome!

DFK 97/98 är helt klart det grymmaste laget någonsin, jag älskar er! ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback