Extreme blog makeover?

2011-08-19 | 16:58:55
Känner mig as sugen på att göra om bloggen! Typ värsta makeovern, bara skrota alla gamla stil- och kodmallar och liksom börja om från början! Göra så att hela bloggen blir som ny!
Men tänk sen om jag ångrar mig? Tänk om det går super dåligt, och allt bara kraschar? Skulle bli fett ledsen då, jag som har kämpat med att få bloggen att se ut som den gör idag. Men jag vill ändå göra om den, haha...

Vilket dilemma hörni. Hur tycker ni jag ska göra? En kommentar som en liten hjälp på traven vora snällt, för jag kan inte bestämma mig, och jag vet inte om jag vågar göra om bloggen helt, haha. :3

Man kan ju i och för sig spara både stil- och kodmallen som jag har nu. Så ifall jag skulle ångra mig eller om allt bara blir skit så kan man ju bara klistra dit allt som det är nu? Haha, eller?

Ställer frågan igen; Hur tycker ni att jag ska göra?



Satt och kollade igenom mina gamla headers och sånt för någon dag sen, och man kan ju säga att jag i alla fall har utvecklats lite sen jag började blogga, haha!



Men det är ändå bara två år i mellan, så man kan ju säga att man lär sig ganska så snabbt i alla fall! :)
Och man slutar ju aldrig utvecklas, så bättre kommer det bli! :)

Glöm inte att kommentera vad ni tycker om den eventuella blogg makeovern, haha! 
Ha det bra!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback