Trettonde augusti

2011-08-13 | 18:01:32



Dagen i bilder.

Riktigt härligt väder idag! Nu när solen väl har varit framme nästan hela dagen så har jag såklart passat på att sola. Det är inte många dagar kvar nu av sommarlovet, så ta vara på den solen som finns säger jag bara! Och lite brun har jag ju blivit i sommar i alla fall? :] Är i alla fall inte lika blek som i början av sommarlovet, haha!
Men usch, pallar inte att det är en och en halv vecka kvar till skolan... O_R_K_A!
Meeeeen dom första dagarna i skolan brukar faktiskt vara ganska roliga, men sen när allt drar igång som det brukar... Det är då man önskar att man hade sommarlov året om...
Tänk sen när augusti är slut, och vi går in på september. Usch, vill inte ens tänka på den kalla hösten!


Men som sagt, det är bara njuta av det som är kvar av sommaren! :)
Har alltså inte gjort nåt annat idag än att solat, läst, lyssnat på musik och käkat godis, haha! Kvällen bjuder på tacopaj och lördagsmys, eftersom pappa kommer hem idag! :)

Ha det gött!

Josse!

Söt tjej! :))

2011-08-13 @ 20:09:20
URL: http://numbashell.skyrock.com
Nora

Vilken bra bild du fick till när du tog på solglasögonen och det blev lite lila i bakrunden osv, även fast det bara är en vanlig mobilkamera liksom! Det är verkligen den som är bakom kameran som gör hela bilden, om du fattar vad jag menar! ;)

2011-08-13 @ 23:26:46
URL: http://noraamikai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback