Ugnspannkaka

2011-08-19 | 19:52:48

Mobilbild

Ugnspannkaka med glass, jordgubbsylt och ett glas med Pepsi Max till middag är inte helt fel det heller!
Ska snart inta soffan, och på vägen dit hämtar jag upp min trogna vän Mr. Chipsskål. Vi två har bestämmt träff med mannicken som oftast kallas för tvapparaten, så det är antagligen där jag och Mr. Chipsskål kommer att befinna oss resten av kvällen.

Om ni vill nåntng speciellt så vet ni vart ni hittar oss!
Have a nice fredagnight allihopa!

Sandruu ♥

Vinnarna från dagens blogg är nu dragna, gå in på min blogg för att kolla om just du vann! Om du inte vann får du gärna anmäla dig igen, och om du vann: grattis till dig och anmäl dig gärna igen också om du vill!

2011-08-19 @ 20:19:51
URL: http://photosbysandruu.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback