Thunderstorm

2011-08-28 | 11:27:09

Google bild.

Gud vad det åskade i natt! Och blixtrade. Och regnade. Det bara forsade vatten över hela gatorna! Hela himlen lystes upp var och varannan sekund av nya blixtrar. Fy fan vad häftigt det var! Haha, älskar åska... :]

Skulle så sjukt gärna vilja fota åska och blixtrar. Sånna bilder som den ovanför. Fatta vad awesome att fånga nåt sånt där på bild! Vet hur man gör, vet alla inställningar och sånt, men har aldrig kommit till skott. Igår var det jättenära att jag tog fram stativet och kameran och ställde upp det på ballkongen, men jag fattar inte varför jag inte gjorde det?! Åh, vill att det ska åska igen så att jag kan fota, haha!

Sjukt mysigt att ligga och lyssna på allt regn och åskan sen mitt i natten. :] Rummet lystes upp som om det var någon som fotade med blixt utanför, och det va feeeeet coolt!
Bara jag som älskar åska? :)

Fast lite läskigt är det ju när det åskar sådär mycket... Så jag sprang omkring och drog ut massor med sladdar i mitt rum, i fall blixten skulle slå ner här eller nåt, haha!
Just nu är det soligt ute, men det blåser en massor och det ser ut att komma riktigt mörka moln där borta, så vem vet, det kanske blir några åsk bilder sen i alla fall? ;)

Idag så ska jag i alla fall ner till Värmbols dagen eller vad det nu heter. Ska hjälpa Alice och Annelie med att leda deras hästar på ponnyridningen, haha! Så om det är nån som är sugen på att rida så är det bara komma ner till Backavallen vid tre nån gång. ;)

Men nej, längre inlägg än så här orkar jag faktiskt inte skriva, så nu avslutar jag med ett hejdå!
HEJDÅ! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback