Spongebob Squarepants

2011-08-04 | 13:19:52



Ni måste ju hålla med om att min söta Svampbob tröja är av världsklass?
Svampbob är gullig, haha! ♥
Köpt på nån övergiven marknad i Indien för kanske 30 kr, för er som ville veta. ;) Typ det ända i klädväg som jag fick med mig hem fråm den resan. Fanns nästan ingenting att köpa där! Bara massa långa saris och andra Indiska "dräkter", eller vad man ska kalla det. Men Svampbob tröjan är jag i alla fall nöjd med. :]

I alla fall så har jag nyss varit ute med duktiga hunden, och ska snart iväg till Ica Maxi för att köpa med mig lite grejer till imorn. :)
So I'll se yah letah, haha! ;)
Lina

Haha, nämen gud va söt :D En sån skulle jag vilja ha..

2011-08-04 @ 14:09:02
URL: http://chewthecherries.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback