Pictureless and pointless

2011-08-10 | 15:10:47
Det regnar en massor ute. Fast det ser ut att spricka upp, för man kan se lite av den blåa himlen långt borta. Hoppas bara inte det börjar åska sunt klockan sex idag. Jag vill verkligen inte att matchen ska bli inställd, för jag är sjukt taggad!

Men ser man på, nu kom till och med solen fram, haha! :D
Funderar på om jag ska ner och sätta på en film innan matchen, har ändå ingenting annat för mig. Fast den kanske jag inte hinner kolla klart på i och för sig, eftersom vi ska samlas om ca. en timme... Aja, får väl se hur det blir...
Ska i alla fall käka snart och sen packa matchväskan. 

Haha, måste vara sjukt kul att läsa när jag resonerar med mig själv? ;)
Nej men om det är någon som vill komma och kolla på matchen så börjar den 17:45, spelas på B-plan.

Och sen så har jag ju skaffat mig en ny signatur grej, för er som missat det. ;)

Aah, men nu är det bara massa babbel här, så hej med er!

geena

sv: asså det känns väl och så, blev en sträckning. så kommer nog va stelt imorgon :/

söt du är som frågar :* <3

2011-08-10 @ 21:49:07
URL: http://geenastaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback