Oavgjort

2011-08-17 | 21:17:09
Matchen mot Trosa/Vagnhärad slutade 4-4. Fan, vi kunde ha tagit dom... Men skönt att jag fick trycka in det där 4-4 målet, så att vi i alla fall fick med oss en poäng. Bättre oavgjort än förlust, så jag tycker vi kämpade på bra ändå. :)

Ska strax gå och lägga mig faktiskt. För imorgon blir det att gå upp vid 06:15, för runt halv åtta nån gång så kommer Fanny och hennes pappa och hämtar upp mig, för att sen rulla vidare mot tågstationen. Vi ska följa med till Manges jobb, men den största delen av dagen kommer vi befinna oss i Skärholmen Centrum och shoppa! Härligt det! :)



Sen tar vi tåget hem så att vi precis hinner i tid till träningen. Så ja, vi satsar på en toppen dag tycker jag! :)
Så det blir som sagt tidigt i säng idag, så att man orkar med imorgon, haha! ;)
Så god natt med er så länge! :)

Caroline & Ronja

Asfin blogg! :) Är Allt bra idag?

2011-08-18 @ 15:35:43
URL: http://kamerablixtrar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback