Katrineholm City, om man nu kan kalla det så.

2011-08-12 | 19:17:08

Halva jag idag.

Begav mig ner till staden idag tillsammans med Geena, Fanny och Isabelle. :) Gick väl för det mesta runt på marknaden, käkade McFlurry, moffade remmar, köpte godis, satt i Stadsparken, hängde vi Tallås gungan.. Ja, typ sånt. :)
Träffade Tilda en stund på slutet där, trevlans det!

Nu har jag precis käkat hemma gjorda hamburgare, och ska senare bänka mig framför tv:n med ett fat morötter och en skål med dipp!
Mer fredags mys än så kan det ju knappast inte bli! :)

Finns inte så mycket mer att skriva nu, så ni får ha det så bra, hej!

My Vestlund

Fin bild!

2011-08-14 @ 17:35:23
URL: http://myvestlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback