It's leviosa, not leviosaa!

2011-08-17 | 12:25:11


Kom nyss hem från bruden till vänster på bild. Som sagt så sov jag hos henne i natt, och vi hann med ett litet Harry Potter maraton också! :) Fast det blev inte så mycket till maraton, då vi bara hann se två av filmerna innan vi somnade, haha! Men aja, vi får kolla på fortsättningen nån annan gång. :)
Imorse vaknade vi runt nio för att kolla på ett avsnitt av Grey's, innan jag var tvungen att åka hem.

Så nu sitter jag här och ska gå ner och värma mig en pizza, haha! :) Sen ska jag packa upp väskan, gå ut med hunden, packa match väskan (match ikväll mot Trosa/Vagnhärad, TAGGA!) och sen tänkte jag sätta mig och sola, nu när det är så fint väder! :)

Men ja, pizzan var det ja... Hejs!

Gabby

Hej! Hur mår du? :)

2011-08-17 @ 16:00:47
URL: http://gabzy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback