Glass i stora lass

2011-08-16 | 13:38:55


Min specialare på bild; jordgubb/vanilj/päron glass med müsli på! Det ända som saknas är kola såsen, men den var slut! :( Men men, det smakade bra i alla fall, haha! 

Till den här skålen med glass skulle vi egentligen ha kollat på Kung Fu Panda (älskar den filmen, haha! ♥), men den funkade inte! Skivan va typ jätterepig... Dumma! :(
Men det gick att äta upp glassen utan film också, haha! :]

Fast ikväll kommer jag ta igen den missade filmen, för då blir det Harry Potter maraton hos Fanny! Stannar kvar och sover hos henne sen också, mysigt! :3 Ska iväg till Tempo snart och köpa lite gott som vi ska ha ikväll!

Annars så händer det inte så jättemycket fram tills dess. Måste verkligen ner och göra mina knäövningar nu, hat inte gjort dom på jättelänge... Usch usch! Det är väl bäst jag sätter igång! ;)
Tuudelou! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback