Fredag/Friday/Viernes

2011-08-26 | 16:39:54
Fredag, så sjukt skönt! Har haft Friday-låten i huvudet hela dagen och gått och små sjungit på den, haha! Trodde aldrig att jag skulle sjunka så lågt, men vaaaaaad? Den fastnar på hjärnan, hehe...

Greys börja om lite mindre än en timme, så om typ 45 minuter sitter jag som klistrad framför tvn! Måste ju se fortsättningen från igår, så sjukt jäkla spännande! Burke som blev skjuten, Izzie som stänger av Dennys hjärta... Asså gud, klarar typ inte mer! Men jo, jag måste se hur det går!

Men det är ju trotsallt jättefint väder ute, så innan Greys kanske man ska ta och lägga sig i solen och läsa lite? Ja, så får det nog bli. :)
Ha det!

wilmah

Gud vad läskigt! Jag sjöng på den medan jag gick in på din blogg och så stog det Friday och så att du hade sjungit den. Läskigt? :S

2011-08-27 @ 18:31:34
URL: http://petterssonw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback