Första skoldagen

2011-08-24 | 15:47:41
Mobilbilder

Första dagen i skolan, första dagen som 8b1:are. Känns väl helt okej och så. Ny stencool mentor, nytt schema som verkar lite sådär men det duger, nytt skåp (läs: ÖVERSKÅP! ♥) nya klasskamrater (haha, fett töntigt det låter med klasskamrater!) och mycket mer. Kommer nog bli ett ganska bra år i alla fall. Eller det är väl det man får hoppas på antar jag.

Bilderna ovanför är från idag när vi var ute och gjorde massor med "uppdrag" som vi var tuvnga att göra. Som b.la hoppa studsmatta och krama en pensionär. Vi var tvunga att ta med oss ett hårdkokt ägg också, så det va bara knalla hem till Alice för att koka några, haha! Nej men vi fick i alla fall ihop mest poäng, så pris väntar oss imorgon! Woho!

Nej men snart ska jag ner till Backavallen och kolla på träningen. Själv hoppar jag över den idag, har ont i halsen och vill inte bli sjuk i två veckor som jag blev sist när jag tränade med halsont... Vill inte missa finalen på lördag heller, så aah...

Ska dra om en kvart, och innan dess måste jag hinna gå på toa, för jag är så jäkla kissnödig! Massor med för mycket information där, men seriöst, nu måste jag rusa! 
Hejs!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback