Ville bara säga...

2011-04-10 | 07:54:35


...hej!
Sovit gott? Inte jag i alla fall, haha... Eller jo, men inte fram tills jag vaknade såhär tidigt... igen...
Hahah, fattar inte vad det är för fel på mig, varför vakna runt 7 vaaaaarje ledig dag när man kan sova typ hur länge som helst?

Men aah... i vilket fall som helst så sitter jag här själv i huset med endast hunden som sällskap. Dom andra är på tidigt innebandy match eller jobbar för cupen.

Själv ska man snart ta nåt att äta, så att man är fit for fight sen vid halv 12, då jag tänkte cykla ner till Backavallenför att möta upp laget! Sen cyklar vi vidare mot Nävertorp för att köra match mot Boo FF, som jag skrev i förra inlägget. :)
Så om ni inte har nåt för er runt 13:00 sådär och bor i området, så är det ju bara komma ner o kolla! ;)
Ser ut som att det inte blåser lika mycket idag, så det är väl ett plus. :)

Men som sagt, nåt att äta var det ja...
Tjingeling!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback