Påsklov

2011-04-15 | 16:37:47

Och ja, min hund är söt när han får mupp ryck ibland. :]



3 bilder från idag.

Riiiiiktigt skönt med påsklov! Behövdes verkligen säger jag bara! :) 
Har faktiskt inget speciellt planerat för den här veckan + dom två dagarna vi är lediga, bara Stockholm över påsken och så. :) Så om nån vill hitta på nåt så är det bara säga till! :)
Har varit ganska bra väder idag också! Fast nu på eftermiddagen gick solen i moln, men jag gick ändå ut för att fota lite. Orkar inte redigera några fler av bilderna just nu, så ni får nöja er med dom här tre! :)

Var på vårdcentralen idag också, för att kolla upp min hals som har krånglat i lite över en månad nu... Fick ta massa prover och EKG och skit, men dom hittade ändå inget fel. Om det blev värre kunde det va så att jag är allergisk mot pollen, men än så länge är det ingen fara. Det som var bra va att doktorn eller läkaren eller vad det nu va sa att jag får köra fotboll fast jag har ont i halsen, bara jag tar det försiktigt och kliver av om det blir för jobbigt. För halsontet kunde inte leda till nåt annat, så det är ju bra! :) Så kan nog va med på matchen på söndag i alla fall! :D

Och by the way så fick vi våra omdömmen idag, och dom såg väl ganska bra ut i alla fall! ;)

Men aja, har inget mer att berätta just nu, så sooo long!
HANNA

vi kanske kan vara med "damptown" på lovet? haha :D <3

2011-04-15 @ 17:05:13
URL: http://teamcavalier.blogg.se/
Mattis

sv; Jag får 10 + 10 % av det jag säljer ;)

Jag vet inte, men vi fick den frågan på charlie'n i torsdags :D

2011-04-16 @ 11:55:11
URL: http://rabbitheart.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback