Thoughts about seagulls

2011-04-13 | 18:44:15


Är det bara jag som tycker det är konstigt med fiskmåsar i en stad som denna redan nu?
Det är lixom fortfarande ganska kallt ute, (om man inte räknar med i måndags), och fiskmåsarna brukar väl bara flyga omkring på sommaren? Plus att vi inte har nåt hav eller nånting i närheten, bara några sjöar.
Brukar lixom inte fiksmåsar bara finnas vid havet? När jag hör fiskmåsar tänker jag typ på Stockholms skärgård och sånt. Men här, i lilla Katrineholm?
Dom förtjänar nåt bättre ställe tycker jag! :)
Dessutom är dom roliga att fota! :D , Fast dom bajsar mest hela tiden, och jag har fobi för fågelbajs sen en insident i 6:an... Ni som var med förstår vad jag pratar om, haha!

Men ja, förutom allt det här skitsnacket jag har gått runt och funderat på så har jag faktiskt bakat lite också! 
Hittade ett recept i en KP-tidning som verkade mycket gott, så det får vi väl hoppas på! :D
Men det blev tyvärr inte så många som jag hoppats på, men får väl köra dubbel sats nästa gång, haha! ;)

Väntar bara på att dom ska svalna så att man kan provsmaka en! :)
Ska ner o kolla hur dom ser ut, så vi hörs! :)
HANNA

" och jag har fobi för fågelbajs sen en insident i 6:an... !"

hahaha xD jag kommer ihåg det...

2011-04-13 @ 19:03:46
URL: http://teamcavalier.blogg.se/
NATTIS

HAHA, säger som Hanna!

& jag kommer nog aldrig glömma det heller! xD<3

Saknar hyddan ♥

2011-04-13 @ 20:25:03
URL: http://nataliestenroos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback