This or that

2011-04-04 | 19:50:41


Åh, vad ska jag välja?!
Håller på att spara ihop lite pengar, och det är dom här två det står emellan.
Antingen en Canon EOS 600D eller en HTC Desire.
Först ville jag ha mobilen mest, men sen när jag hittade kameran blev jag typ kär i den, haha. :] 
Men nu är jag jättesugen på mobilen, men vill fortfarande ha kameran jättemycket, haha! 

Egentligen har jag ju inget jättebehov av nått av det. Jag har ju lixom redan en fungerlig kamera och mobil som duger gott och väl. Men kameran vi har nu börjar bli lite gammal och seg med fokus och sånt, och samma sak med mobilen, som också börjar bli seg. Dom funkar ju och så, men jag vill ha nytt ändå, hehe.. :3

Och till mobilen skulle ju dom här hörlurarna passa jättebra till, hihi. :]

Feeeett söta! ♥

Men som sagt; jag vet inte, så vad tycker ni? :D
lilly med bästa tipset om hörlurarna (a)

Mobilen helt klart! eller kameran, eller mobilen, eller förresten kameran!

Nee, mobilen är viktigare :)

Fast kameran är roligare, och din mobil funkar :s

BÅDA :D

Ja så får det bli ;)

2011-04-04 @ 21:16:27
NATTIS

Jag skulle valt kameran tror jag nog! :D

2011-04-04 @ 21:46:46
URL: http://nataliestenroos.blogg.se/
Astrid

Kameran, lätt. Så mycket större och mer långvarig lycka än en mobil.

2011-04-05 @ 21:07:06
URL: http://amkm.blogg.se/
maaja , :)

haha , jag tycker nog att du ska välja mobilen för din kamera är ju skit grym , 8D <3

2011-04-05 @ 21:12:05
Sara

Jag som kallas Sara och vet bäst tycker du ska välja kameran eftersom du är gryyyymt bra på att fota och mobilen kan komma senare eftersom du och kameran är som ett par så kameran ska du ta! :D

2011-04-05 @ 21:45:05
URL: http://ssarahjalmvall.blogg.se/
philippa

du köper något själv och sen önskar du dig det du inte valde i julklapp, ooooo världens bästa idé jaoo :] <3

2011-04-07 @ 20:23:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback