The last day always come in the end

2011-04-26 | 13:14:45


Exempel på att min hund kan vara grymt cp, men ändå så otroligt fin. ♥

Det är nog ingen som har missat att det är sista dagen av påsklovet idag...
Det är nog heller ingen som missat att Team Andreas vann Körslaget igår...

Båda delarna ser mycket tråkiga ut i mina ögon, dels för att jag vill ha längre lov och dels för att jag såklart ville att Katrineholm skulle kamma hem segern. Men Team Gabriel va såklart massor med duktiga ändå! :)

Men ja, så är det. Sista lediga dagen och jag sitter bara här o degar. Orkar faktiskt inte göra så mycket annat, haha!
Ska i alla fall ner och kolla på träningen sen och träffa alla goa i laget. :) ♥
Kan fortfarande inte va med och träna, vilket känns lite sådär halv tråkigt... Eller ja, hel tråkigt rättare sagt. Fick ondare i knät igår också efter att ha cyklat runt en hel del med Fanny, så seriestarts matchen mot Nyköpoing ser ju väldigt avlägsen ut för mig just nu...
Men hellre att man missar en match än hela säsongen! :)
Ska kanske försöka träna lite smått på torsdag, eller i alla fall nästa måndag, så får vi se hur det blir.

Tänkte ta med mig kameran till träningen också, så vi får hoppas på ett par sköna bilder. ;)
Bara solen ser till att hålla sig kvar bland alla gråa moln som ser ut att komma hitåt...
Aja, vi höres! :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback