Sommar, sommar och sol! ... typ...

2011-04-27 | 06:54:16
Assåååå... Jag O.R.K.A.R inte skolan idag!
Det gör det ju inte det hela bättre att det är super dåligt väder ute också... + att jag har lock för örat, haha, så jag hör knappt nånting! Men det kanske är bra i och för sig, då har man en anledning om man inte skulle lyssna tillräckligt mycket på lektionen... ;)
Fast nej, jag brukar faktiskt vara duktig och lyssna jättenoga! :]

Nånting som muntrar upp lite i alla fall är ju att det bara är 7 veckor, 45 dagar och 33 skoldagar kvar till sommarlovet! :D
Inte så jättelångt kvar om man tänker efter... ;)


Singö, sommaren 2010.

Men nu ropar dom nerifrån köket att det står frukost framme på bordet, så borde väl gå ner och joina mackorna och O'boyen, haha!
Får se om jag överlever hela dagen, men vi hoppas väl på ett inlägg när jag kommer hem! :)
Puss!

Update://Hahahahaha, nu spöregnar det också, verkligen spöregnar!
HANNA

jag hatar skolan och att det regnar också! :( -.-

2011-04-27 @ 07:13:07
URL: http://teamcavalier.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback