Seven Hundred

2011-04-01 | 11:02:36
Hemma från skola idag. Har jätteont i halsen och är förkyld. Måste verkligen bli frisk tills på söndag! Säsongens första träningsmatch är ju inget man vill missa! :)
Så proppar i mig massor med grejer så att halsen ska bli bra. Några rullar film på det borde göra susen, haha! ;)

Måste bara säga också att det här är mitt 700:e inlägg, mahha! Ganska tufft, :3
hade tänkt fira detta med bloggens första video inlägg, haha, men eftersom jag är sjuk så blir det ju inte så jättekul att titta på, hehe! 

Så aah, det 700:e inlägget blir inte så mycket mer spännande än så här. 
Ska försöka redigera lite bilder eller nåt, så vi hörs!
HANNA

oj, jag har aldrig lyckats få så många inlägg! men det kan bero på att jag byter blogg eller rensar inläggen hela tiden... x)



sv: tack! :D

btw, varför kan inte hans höft köra agility? :| eller asså, varför kan han inte köra agility? eller aah, du fattar vad jag menar xD

2011-04-01 @ 17:46:39
URL: http://teamcavalier.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback