Seriestart

2011-04-30 | 16:54:46

Var som sagt iväg till Nyköping förut idag för att titta på när laget körde sin första match i serien mot just IFK Nyköping, haha. ;)
OCH VI VANN MED 2-0!! :D , Så jäkla gött att vinna första matchen! DFK var as duktiga och spelade super bra!
Grymt jobbigt var det att sitta på sidan av och inte kunna vara med och spela! Haha, men jag lyckades hålla mig skapligt lugn i alla fall... ;)

Nu sitter jag och tittar på West Bromwich-Aston Villa, och Aston leder med 1-0, efter ett sketet självmål, haha!
Stackars backen där säger jag bara...

Valborg är det visst idag också! Tror inte vi ska ner och kolla på nån majbrasa, för my parents kommer hem ganska sent och då hinner vi typ inte. Och sen är det inte så kul och stå där när det är svinkallt, regnar och blåser, haha!
Inget toppen väder här precis, men efter alla soliga dagar behövs väl lite regn också.. ;)

Men aja, det va väl allt antar jag. :)
Hejs!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback