Påskhelgen i bilder

2011-04-25 | 10:20:32



Ellen hade skaffat sig två råttor som heter Mimmi och Molly. Fett söta! :)





Jag och Mattis gick ner till sjön med Benson. Han fick bada och då blev han glad, haha! ;3



Especial, <3


Jompa, Mattis sköthäst. :)
När bilderna började ta slut så såg jag till att skaffa ännu en ny logga till bilderna, hehe! ^^' Har redan tröttnat på den som jag hade förut, så nu får jag ha den här ett tag och se hur länge den håller, hehe... ;)



Som sagt, här har ni helgen i form av bilder.
Trodde faktiskt att jag skulle fota mer än vad jag gjorde, men dom här bilderna får duga! ;)
HANNA

fina bilder! :D

2011-04-25 @ 13:13:28
URL: http://teamcavalier.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback