Match mot 99/00

2011-04-21 | 21:41:29



Bilder från matchen.

Som ni nog förstår med hjälp av rubriken och bilderna, så var det alltså match mellan DFK 97/98 och DFK 99/00 som gällde idag! ;)
Vi vann med 11-0, hahah! Men 99/00 kämpade jättebra, och dom var duktiga! :)
Eftersom jag inte kunde vara med så satt jag och fotade lite. Men det blev inte så många bilder som ni kanske märkte, haha!

Men i vilket fall som helst, så åker vi till Täby imorgon! :) , Svänger först förbi farfar på lunch, och sen vidare mot Sjöbergs för att stanna där över påskhelgen. Mycket trevligt må jag säga, haha! ;)
Tar med mig kameran såklart, och jag tror att datorn joinar också, så jag har nånstans att föra över bilder och sånt, eftersom vårat bästa minneskort nu mera är trasigt... Så det kanske blir nåt enstaka inlägg, men förvänta er inte så jättemycket uppdaterning, haha! ;)

Om vi inte hörs mera, så GLAD PÅSK! :D
maaja

HAHA , vilken fin bild.. ^^ <3

haha , jag lipar.. :p

2011-04-22 @ 12:18:19
andrea

ESMERALDA EDENBERG!

haha skojja, men vilken urfin bild du hade....

2011-04-27 @ 16:16:07
URL: http://madebymea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback