Innebandy

2011-04-30 | 07:45:03
Innebandy match i Västerås var det som gällde igår kväll. Lillebror och hans lag är där på cup, så vi följde med för att titta på första matchen.
Grymt tråkigt att åka så långt, hatar att åka bil, haha!
Men när vi väl va framme så var det ju såklart lite roligare och kolla på match! :)
Det laget dom mötte gjorde 3-0 efter ungefär 2-3 minuter, haha... Men sen i andra halvlek så tog KIB tillbaka det, och slutresultatet blev 3-3.
As spännande match, haha! Och killarna va duktiga! ;)
Blev rätt så sent när vi kom hem sen, så lite McDonalds mat framför någon dålig film på kvällen var det som blev över.. Orkade inte blogga sen, haha, men som ni märker så gör jag ju det nu istället, haha! 8D

Idag ska jag i alla fall följa med mitt lag till Nyköping för att heja fram dom till seger i den första seriematchen!! :D
Har längtat grymt mycket efter att serien ska dra igång, och så kan jag inte vara med och spela... Men ska försöka bli bra i knät så snabbt som möjligt, för annars vet jag inte vad jag gör! Kommer bli alldeles tokig om jag inte får köra snart, haha! 



Nu blev det ett ganska lång och ointressant inlägg här, så det är väl bäst att jag sätter punkt! ^^
.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback