Helgens inköp

2011-04-24 | 16:57:06
Tjenare tjenare!
Kom hem från Stockholm, (Täby) runt ett nån gång, men har inte hunnit blogga nånting förän nu, eftersom jag har suttit ute och solat mesta delen av eftermiddagen, haha! :) Riktigt skönt, vad är bättre än en isglass, en Harry Potter bok och massor med sol?
Men nu tänkte jag i alla fall ta mig tid att ladda upp lite bilder och sånt från påskhelgen. :)
Har inte hunnit redigerat så många utav bilderna ännu, så i det här inlägget får ni bara se det som jag köpt och fått i helgen, haha. ;)

Var hos farfar och Anita en sväng på lunch, innan vi drog vidare till Sjöbergs, och därifrån fick jag med mig en Adidas tröja och en sten tuff väska, haha! :D


Inte dom bästa bilderna, men jag tror ni klarar er! ;)

Och sen igår då, så åkte vi och familjen Sjöberg in till Täby Centrum, och där på H&M hittade jag ett roligt linne och ett par grööööna skor, som nästan matchar min Adidas jacka, haha! :D




Men förutom detta har vi faktiskt inte gjort någor speciellt. Varit ute och fotat en hel del, som jag skrev i förra inlägget. Lite Wii och Just Dance kunde vi ju klämma in också, haha! ;)

Men nu ska jag börja redigera resten av bilderna, så vi höres! :)
HANNA

fina kläder! :D

2011-04-24 @ 21:21:19
URL: http://teamcavalier.blogg.se/
Saraaaaaa :D

Hejhej Esse :D

Du , vilken storlek har du på linnet, jag ska beställa ett men vet inte vilken storlek.. hjälp mig xd

2011-04-25 @ 20:38:10
URL: http://ssarahjalmvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback