Deathly Hallows

2011-04-18 | 19:34:38

Harry Potter är bäst, så är det bara! ♥

Så just nu är pappa iväg till Tempo för att hyra Harry Potter och Dödsrelikerna del 1. :) 
Har redan sett den en gång, men den är hur grymt bra som helst, så den förtjänas att ses minst hundra gånger om! <3
Längtar nåt enormt till i juli, då den andra och sista delen kommer ut. Fast ändå inte, för då vet man ju att alting är slut... Fett sorgligt!

Idag har det i alla fall vartit grymt fint väder! Och jag har knappt kunnat gjort nåt för mitt knä, som sagt... Men kunde i alla fall sitta ute och sola lite, och har skaffat mig en skaplig bränna efter knä skyddet, haha!
Var nere och kollade på träningen sen, skönt att få komma ut lite. :) Fast träningen va ju i o för sig innomhus, men ni fattar vad jag menar, haha! ;)

Nu kallar Harry Potter och tv:n. <3
Så vi hörs!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback