Dag 2 – En person jag vill träffa just nu.

2011-04-29 | 16:13:36




Det  finns självklart hur många som helst som jag vill träffa just nu!
Men några som jag saknar ganska mycket, och inte har träffat på ett tag är helt klart Tilda Lycke och Moa Sjöstrand. Har ingen aning om dom känner likadant, men jag saknar dom i alla fall! <3
Sen har vi ju Ebba och tjejgänget. Träffar ju på dom i skolan ibland, men det va grymt längesen vi va! :(
Så dom skulle jag vilja träffa mycket mera! :) <3

Och som jag skrev först av allt; vill ju såklart träffa alla andra fina polare också, och det tror jag ni vet om. <3
Men dom här saknar jag lite extra, haha! (a) <3
moa

vi måste va snart, saknar dig också! <3

2011-05-02 @ 16:49:55
URL: http://cassandramoa.blogg.se/
tilda

åh esmeralda, vart skit glad över att se det här! saknar dig också såklart, jag tycker vi måste ses någon gång väldigt snart?!?!?.. vi har ju så mycket fina minnen <3 :D

2011-05-02 @ 20:18:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback