Cause you only live once

2011-04-19 | 11:12:29

Vi gillar vädret! ♥

Det här påsklovet kommer inte bli lika bra som jag hade hoppats... Även fast mitt knä börjar kännas mycket bättre, och jag kan gå ordentligt och sånt, så kan jag och vågar jag inte göra så mycket, om ni fattar vad jag menar? Vill ju lixom inte slå upp allt igen nu när det börjar bli bra. Så man kan ju inte hitta på så jättemycket med kompisar. Eller kan kan man väl, men det kanske inte är så kul när jag knappt kan göra nåt. :b
Men aja, det är bara ett lov i hela mitt liv, så hellre att knät blir bra än ett lyckat lov. :)
Imorn ska vi i alla fall kanske iväg till Norrköping och shoppa lite! :) , Och på fredag blir det Stockholm över helgen, så det blir väl ganska bra ändå då... ;)

Men jag får tillbringa dom här dagarna här hemma och ligga och steka i solen, haha. ;) Tänkte baka lite idag också, hehe. :) 
För er som ville veta... ^^

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback