5 april

2011-04-05 | 18:28:29

//Indien 2010. Vill tillbaka till solen och värmen och stranden och havet! Vill bli brun igen! 
Tagga sommaren 2011 säger jag bara! ♥


Tjeenare tjenare!
Sovmorgon idag som alla andra tisdagar, mycket skönt det! På syslöjden sen, som var dagens första lektion, så började jag på mina jeans shorts. :) Men även fast läraren sa att det ljusa jeans tyget skulle räcka, så är det tre bitar som inte fick plats... Så jag vet inte hur jag ska ta mig till? :o ,
- Ser det konstigt ut om man har mörka fickor, hehe? :]

Men i vilket fall som helst så har dagen flytit på som vanligt sen. Fick hemuppgifter för imorn, för då har vi hemstudiedag!
Hur nice? JÄTTEMEGA NICE! :D
En av läxorna var att utföra "fysiskt aktivitet i 1 timme", så jag, Alice och Alice ska ut o rida imorn, hehe. ;)

Man aah, kunde inte vara med på träningen idag heller, för jag är fortfarande förkyld... Känns piss faktiskt
Men börjar känna mig bättre nu, så får väl hoppas att jag kan träna på torsdag, eller i alla fall vara med på matchen på söndag! :)

Men i alla fall, ska ner och käka nu, så vi höres väl. ;)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback