Yesterday's party!

2010-09-11 | 14:14:51
Medans jag sitter här och väntar på att Alice och dom ska komma och hämta mig , samtidigt som jag moffar Mintolux <3 , så tänkte jag att jag kan ju skriva lite om Fanny's fest igår! ;)

Alla kom dit runt sex , och då körde vi nån 5-kamp, med massa roliga grenar , haha! ;3 Vårat lag ägde sönder!! :D , Haha , så i slutändan sen kom vi på delad första plats. :) Men bara för att Geena's lag va så jäkla grymma på den här pingisboll grejen , så vann dom ändå. ;)

Ni skulle ha sett , haha! Det va en planka där man skulle försöka blåsa över en pingisboll över till andra sidan. Vi och det andra laget kämpade jättelänge , så vi klarade det på runt en och en halv minut. Sen när Geena , Belli & Linnea skulle köra , så sa dom; "Blås hårt!!". Haha , och det va precis vad Geena gjorde , så dom hade sån tur att den gick raka vägen över! ;o På en sekund!! , Haha , fan va knäckta vi blev då ! x3

Min lilla Giinih Bikiinih ! ;d <3


Sen käkade vi tacos. Haha , fy fan va vi garvade ! x'D Fick ju knappt i oss nån mat för att vi skrattade så mycket! x'3 <3

Wilmah , <3


Och juste , innan vi åt , så öppnade Fanny sina presenter, ;3 Och av Maja fick hon ju värsta bästa ju!! Att dom två ska åka och kolla på Örebro-Kalmar! (a)
Inte lite avundsjuk heller , ;*

Sen kollade vi på nåra filmer Fanny och dom hade gjort i 6:an , som typ deras skräckfilm! Oh jeeeevlar, fett läskig! ;o , På riktigt , den va as läbbig.. :s <3
HAHA , och sen kollade vi på Siri & Rut ! x'D 
"Och förresten , jag heter URBAN!!"
HAHA ! x'D

Ja , sen moffade vi marängswiss och körde Maffian och massa sånt! ;)
Och sen kom Wilmahs mamma och pappa med deras nya hundvalp! Dom fick den igår , och den är så grymt söt ! ;o , :') <3
Frazze heter han , och är hur gullig som helst ! :'D <3 Ska fota honom nån gång när jag är med Wilmah , hehe ! ^^' <3

HAHA , jag och Bellie hade lite roligt där ute också ! x'3 , 
DORIS & GÖSTA ftw!!! :'D <3
HAHAHAHA!!

Så ja , det va grymt kul i alla fall! ;d <3 Vet inte hur mycket vi skrattade , men det måste ha hörts lång väg , haha! ^^
Det här tycker jag vi ska göra nån mer gång hörrni! ;)

~ Älskar er, <3



Vickan & Bellie bjuder på sista bilden! ;) <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback