yadseuT

2010-09-21 | 19:52:32
Ojoj , såg nyss att jag bara bloggade en gång igår! ;s
Inte bra , inte bra...
Men ja, bättre med bara ett inlägg än inget! ;)

Kan väl säga att jag va med Fanny, Kajsa, Wilmah och Maja igår. :) , Pallar inte skriva allt vi gjorde, men kan berätta att vi moffade sockerkaks smet och körde "Kampen om Rubikskuben" , haha!
Det va ruuuuuligt! <3
Och träningen va också toppen toppen! :)

Men det va ju igår, och idag är det ju tisdag! , Vilket betyder att vi börjar tio över nio med Hemkunskap. Vi gjorde pannkakor, och jag och Adrian ägde, så äre bara! ;)
Fett mätt man blev efter det, så ingen fiksgratäng till lunch för min del! 8)
På idrotten körde vi basket + lite kondition/styrka. Vårat lag i basketen ägde sönder alla , haha! ;) , Fett grymmast vi va ju! 8'D
Och på torsdag ska vi köra fotboll, då jäklar! ;)

Maybe bild in repris?


Sen efter skolan va jag med tha Falukorv. ;* <3
Haha , vi gjorde kladdkakemuffins , och man kan ju verkligen säga att dom levde upp till sitt namn ! x3
Och nej, vi hade inte i alldeles för mycket vaniljsocker , inte aaaalls... ! 8'D
Men vad, det va fatiskt kanske bara nåra teskedar kvar i burken , och det kan man ju lixom inte spara? ;)
Sen ägde vi ut på Mario Bros , som alltid! (y) <3
Haha , och hade lite flum! x'3
Och nej, vi hade inte i alldeles för mycket vaniljsocker , inte aaaalls... ! 8'D
Men vad, det va fatiskt kanske bara nåra teskedar kvar i burken , och det kan man ju lixom inte spara? ;)
Sen ägde vi ut på Mario Bros , som alltid! (y) <3
Haha , och hade lite flum! x'3

Lööv ju , mah Falukorv, ;) <3


Och nu börjar alldeles strax Idol, så ja , VI SES! :D
FREIJA PATTINSON , ♥

kan ju inte säga att mitt lag i basket var lika bra, haha! x)

men vi kämpade host , x)

haha , <3

borde inte vi ta o vara nån dag? 8'D , <3

2010-09-21 @ 21:13:33
URL: http://freijalundquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback