Wednesday

2010-09-15 | 20:49:46
Första inlägget gör idag, hehe...
Men har inte hunnit blogga, och ni får räkna med att det inte blir lika mycket bloggande nu för tiden. Kanske har skrivit det förut , men det är ju så mycket med skolan , läxor , stallet , fotboll... Aa , ni kanske fattar! ;)
Men ska försöka skriva så mycket som möjligt! ^^

Skola som vanligt idag då, hade IUP, engelska, SO, spanska, matte och musik. Musik är nog det värsta ämnet just nu, det är så jäkla rörigt och läraren kan ju inte säga till, ;s Inte undra på att man har huvudvärk varje onsdag när man kommer hem...

Haha , men Adrian kade i alla fall lite roligt på SO;n ! ;)



Och så har ju Benson klippt sig idag! :) , Skönt för honom att bli av med all jobbig päls, ;*

Före;
Efter;


Dålig mobil bild, men söt är han. <3

Sen va det träning då, vi hade bara Tommy idag. Haha , jag och Fanny tabba oss hela jäkla träningen! x'3 , Eller i alla fall jag! xd Snacka om att det gick sug för mig! xD, Men kul va det , som alltid! :)
Jag och Fanny har faktiskt kommit på ännu en hejaramsa till laget också , haha! 8'D

Men nu ska jag joina dom andra där nere framför tv:n , så hejdå! ;)
Alice :D

HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHA! på adrian bilden asså xD



vem har ni som lärare i musik btw? :)

2010-09-16 @ 17:44:17
URL: http://aliceforss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback