Viernes

2010-09-03 | 17:47:12
Ameh Halloooo! 8)

Sitter här och försöker göra en header åt Alice , men det går väl sådär , haha!

Men btw , så är det ju fredag idag , som alla nog vet , hehe! ;d
Härligt det , helg är alltid gött! (y) , Veckorna går så jäkla snabbt nu , så man hinner knappt tänka ordentligt innan det blir helg igen! ^^ , Men det är väl skönt? ;)

Skolan va fett tråk idag , haha! x) , Nej , men det va väl okej , förutom det att Graniz va sjuk , (krya på dig. ^^) , så jag fick va själv på det här Kamratstödjar mötet , spanskan , lunchen och rasten! , HAHA , kände mig en aaaaning mobbad ! x3
Men aah...

Nu efter skolan har jag nästan inte gjort nånting. Hängde med mamma ner på stan en sväng , och då körde vi förbi Djur- & Fritidsbiten , för att köpa ett par nya ridstrumpor. ;d Fast det fanns nästan inga fina , som inte var sånna här tjocka vinterstrumpor , så det fick bli sånna som jag redan har , fast ett par som inte är trasiga , haha!



Men sen när vi kom hem , så märkte jag att vi hade köpt storlek 40-45!! , Hahaha , faaaaaiil! x'3
Så vi ska åka och byta imorn , för er som vill veta! ^^

Men aah,  nu sitter jag här , och det känns som om jag ska somna , är så himla trött! x'3
Får väl gå och lägga mig tidigt eller nåt , för imorn är det ju match. :)
Fast näää , det där med tidigt vet jag inte , för det är ju EM-kval mellan Sverige och Ungern ikväll!! :'D , Så det är ju självklart att man måste se! :)
Och lyllo Fanny , som är där på Rosunda och kollar! (a)

Min älskade Falukorv, ;* '<3


Hade också tänkt svara på frågorna från Frågestunden nu i slutet av veckan , alltså typ på söndag , hehe! 8)
Så det är bara fråga på!!! :D , Klicka här för att komma till inlägget! ;)
Och inga jäkla seriösa frågor nu! ;o , Vill ha lite mer flum och lite mer roliga frågor, än bara "favorit färg" och sånna saker ! 8'D
Det blir myyyycket roligare då! (a)

Ojoj , nu blev det ett vääääldigt långt inlägg här , hehe ! x3
Men det tar väl igen alla dom gångerna jag inte bloggat nu  den senaste veckan! ;)

Ska fortsätta med headern nu , så;
ADIOS AMIGOS ! :D

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback