Rainy saturday morning

2010-09-18 | 10:10:10
Jahapp , vad ska man hitta på idag då?
Hade ju tänkt va i stallet hela dagen , men ikke sa nikke! , När matcherna väl börjar lida mot sitt slut , och jag inte ska bort nån annanstans , när jag väl kan komma till stallet på lördagar, så stänger dom ner i ungefär en månad?!
Men det är ju sånt dom måste göra, hästarnas hälsa står ju lixom högst upp på listan. <3
Fy fan , stackarna... :'| <3

Norbert, Trond, Mikesch. <3

Lillen, Bonita, Dante. <3


Tur att det inte är så allvarligt i alla fall!

Och jag skulle ju fota nya bilder idag också. ;s Men det kommer inte heller bli av på ett tag då , eftersom man helst inte ska va där i området överhuvud taget...
Så det här med nya header får vi väl vänta med ännu längre... Ni får stå ut med den här tillfälliga ett tag till...

Ska i alla fall ner till Värmbol sen tror jag, om det inte regnar för mycket. Brorsan ska köra match mot typ Vingåker , tror jag det va. Så måste ju lixom va mä o heja fram dom lite , haha! ;)

Bild i repris.


Ja , och sen efter det kanske det blir att va med nån eller så. :) ,
Vi får väl se vad dagen har att erbjuda , haha! ;)

HA EN BRA LÖRDAG ALLIHOPA! :)
hhanna

ja, usch, skulle oxå te stallet idag och fota massor av nya bilder! :|

Och jag vill träffa winnie, <3

2010-09-18 @ 10:20:51
URL: http://hannahale.blogg.se/
anonym

kvarka är ju farligt!

2010-09-18 @ 15:59:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback