"Detta fält måste fyllas i"

2010-09-18 | 19:22:36
Åh shit , jag är jättemätt! x3 , Har nyss smällt i mig massor med hemmagjord pizza, haha! Men det var det värt, för gott var det! ;)

Men aah , åkte som sagt ner och kollade när brorsan körde match idag på förmiddan. Stog där i spöregnet och förfrös tårna och fingrarna, men va gör man inte som stolt fotbolls supporter , haha? 8'D
Dom förlorade by the way med 5-0... Men Vingåker som dom mötte va grym duktiga, så Värmbol kämpade på bra ändå! ;)

Sen sms:ade Fanny och Maja och fråga om jag ville va med dom, och det ville jag såklart! ;)
Så jag åkte till dom, och då körde vi Wii, haha! 8) , Nördade Mario Bros, som vi alltid brukar göra! ;d <3
Samtidigt som Fanny's gulliga kaniner hoppade omkring i soffan! :d

Cassiedy, <3


Super dålig mobil bild, I know.. 8)

Sen gjorde vi inte så mycket mer, gick runt lite till Backavallen och sånt. Och så bakade vi chokladbollar och kollade på ScoobyDoo !! 8'D

Och nu sitter jag här och moffar godis ! :3 , Det är ju trots all lördag , haha ! ;d

Ja , finns väl inte så mycket mer att skriva just nu, så SEE YAH! 8)

ps;/ För er som är skötare på Trolldal; ni hålla koll på vad som händer med kvarkan i stallet på hemsidans blogg. För att komma dit, klickar ni här.
För er som inte visste det tänkte jag! ;)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback