Typ sovmorgon

2010-09-14 | 07:55:40
Super härligt med sovmorgon när man vaknar klockan sju? Haha , nej , inte precis!
Vaknade av att jag va så jäkla kissnödig , haha ! x3 , Och efter det kunde jag inte somna om... Plus att jag drömde om skolan?!! ;o , Asså , det måste va nåt riktigt stort fel med mig , när man börjar drömma om nåt sånt? :s
Ja , men detta tyder ju bara på att vi går alldeles för mycket i skolan , eller hur? ;)

Men aah , nu sitter jag här , och ska snart käka frukost. Vi börjar tio över nio idag, (har säkert skrivit samma sak varje tisdag , haha!) , och då står det Hem och Konsument kunskap på schemat! ;) , Kul kul! (y)

Sen slutar vi ju i och för sig kvart över tre... :b
Och efter det måste jag göra spanska glosorna. Haha , jag suger verkligen på spanska ! x3 , Eller nej , men typ! ^^'
Sen drar jag ut till stallet och träffar älskade bäbisen. <3

Bild från igår;
Skulle väl egentligen lagt lite mer fokus på ögonen, men det blev som det blev! ^^'
Tyckte om den på nåt sätt ändå , så kunde inte bara hoppa över den , hehe ! ;d


Ja , nu måste jag gå ner o käka lite!
HERRÅ!
hhanna

usch vilken mardröm! ;o

men fin bild! :D

2010-09-14 @ 16:28:51
URL: http://hannahale.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback