Trolldal & Låttra

2010-09-11 | 20:01:57
Hej på er! :)

Har ju som sagt varit ute i stallet mesta delen av dagen! ;)
Först i Trolldal , och sen ute i Låttra. :)

När jag kom till Trolldal imorse så gjorde jag alla skötarsysslor och sånna saker! ;) , Sen skulle Max gå ponnyridning , så jag ledde honom. :)
Efteråt så fick vi rida, och det känns som om det va jättelänge sen jag red Max! Så det va ju såklart kul. :')
Och han är så duktig så! <3

Sen släppte vi ut hästarna , och då hade jag egentligen tänkt fota lite , men hann bara få en enda bild, och det va en på bäbis. ;*

Inte så jättebra kvalité , men jag älskar hästen på bilden! <3


Sen vid tre kom Annelie & Alice för o hämta mig! ;) Vi plockade upp Helen också , och sen åkte vi ut till Låttra. :) 
Jag fick rida Neisti , som jag red förra gången också. :) Han va så mysig, när jag kom fram till honom så stog han där med huvudet tryck mot mig , haha. <3
Och när vi skulle gå ut ur hagen gick han med mulen i ryggen på mig, :')
Haha , fett söt. <3

Och han är jätterolig att rida! :) Och duktig är han också! ;* Vi red ganska länge , och det va jättehärligt! (y)
Det va kul att tölta också ! :3 

Jättedålig bild. Men det va den ända jag fick på fina Neisti, <3


Haha , och det va många som fick gå med sånna där "munkorgar" , för att dom va så tjocka ! x3

När vi va klara och hade släppt ut hästarna i hagen igen , så åkte vi till "fölens" hage och fotade. :) Fast dom är ju inte föl längre , dom har ju faktiskt blivit stora. ;d Men jag kallar dom föl , haha! ^^

Och dom är ju så grymt söta ! :o , :') Och så himla gosiga , dom stog runt en och buffade på en hela tiden. :') Och så följde dom efter en vart man än gick , och jaa , va bara helt super mysiga ! ;* <3

Fina , fina Loftfari, :') Jättedålig bild , men gud så söt han är!! <3
Och så himla gosig! (a)


Och när vi skulle gå tillbaka till bilen , så skulle Loftfari promt följa med! Haha , han bara trände upp sig på stängslet och försökte trycka sig ut. Försökte komma emellan snörena och massa sånt , haha ! :')
Fett sööt ! ;*



Kommer nog ladda upp mer bilder på bilddagboken eller facebook sen också , för er som vill se! ;)

Men jaa , det har vart jätteroligt! :) , Tack för att jag fick följa med hörni! :D

Nu ska jag ner och roffa åt mig en av brorsans super god muffins som han har bakat! ;)
Och sen ikväll är det ju Zlatans första match i Milan , så den kan man ju inte missa heller! :D

Så ja , VI HÖRS! 8)
Anonym

Jag vet att jag kommentar ett gammalt inlägg, men vet du vem som äger Loftfari nu?

Förstår självklart om du inte vet eftersom det var länge sedan, men vet du någonting mer om honom?

Vem ägde honom osv!
Skulle bli så himla tacksam om du svarade!

/En som älskade Loffe!

2014-11-28 @ 11:47:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback