Träning och foto

2010-09-13 | 21:00:47
Träningen va rolig , som vanligt! :) , Bara det att det inte va så mycket fart i övningarna, så det kunde ju ha vart roligare! ;)
Och efteråt så snackade vi lite. Om tema träningar och fotbolls galan och cuper och sånt! ;)

Och förut så va jag ju ute och fotade lite på tomten! Hittade massa coola insekter , hehe , och det är ju så grymt kul att knäppa kort på ! 8'3
Sitter här och redigerar bilderna nu , men har bara hunnit med två stycken en så länge, men kan väl bjuda på dom just nu. :)


Skulle väl egentligen tagit med hela den där mitten saken i blomman och inte bara ha insekten i mitten , men det tänkte jag inte på förän nu när jag laddade upp den , haha! ^^'
Men jag orkar inte göra om det nu, så det får duga så länge! ;)


Och som ni kanske har märkt , så har jag ändrat min "text" på bilderna igen! :3 , Hehe , det är kul att köra med lite olika , så nu tänkte jag ha den här ett tag! ;)

Ska gå ner och ta nåt att käka nu tror jag , är ganska hungrig efter träningen och så! ;d
Men det blir väl mer från mig imorn! :)
HARÉ!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback