Svar på frågorna , del 1

2010-09-05 | 20:30:32
Haha , okej , det där med läxorna gick ju ganska snabbt. ;d

Skriver inte namnen på dom som frågat , det blir alldeles för jobbigt , haha ! 8)
Och så har jag bestämt att dela upp frågorna i två olika inlägg , för att det inte skulle bli allt för jobbigt att läsa , haha ! ;d
Så det här är första delen! :)
Så ja , här har ni svaren från frågestunden! :D

......................................................................................................................................................................

Hur kan det komma sig att vi är så himmla lyckade så att vi hoppar upp och ner och slår huvudet i en hylla (okej det var jag som gjorde det!), ?
- Haha , jaadu , det kan man undra sa flundra! 8) , Finns väl bara ett enkelt svar på det, och det är att du måste va helt klart coolast i stan ?! 8'D
Haha, ;*

Vad säger du om att ha en dagensnyheter kväll då vi kollar igenom alla våra vackra pogram? haha :D
- Haha , det skulle va fett kul ju! :D , Det va ett tag sen du , så det måste vi verkligen ta och göra! ;)
Vi va ju lite knasiga på den tiden , eller ja , det är vi väl nu också men ! ^^ <3

Hur många läsare har du ungefär varje dag? ;)
Hur många läsare har du ungefär varje dag?
- Ja , det är ju lite olika från dag till dag , men ungefär 20-40 personer, om statistiken stämmer ! ;)

Vad heter ditt macro objektiv?
- Tamron Objektiv Af 90/2,8 SP DI Macro 1:1. :) , Väldigt bra , rekomenderar det verkligen!! (y) , ;)

Är du glad just nu ?
- Inte på mitt gladaste humör just nu , men skapligt antar jag väl ! ;)

Om du hade fått köpa kanin, vilken färg hade du valt då?
- Oj , svår fråga! , Alla är ju så himla söta ! :') , Men tycker om ovanliga färger , som den där lille som var brun om öronen och ögonen eller vad det var , och sen vit på resten av kroppen. :d <3
Den är fett söt! (a)
Så ja , nån kanin med ovanlig och lite cool färg skulle jag villja ha. ^^

Varför svarar du på min fråga?
- Haha , jaadu , varför inte? ;)

Varför ville du att jag skulle fråga en fråga här?
- För att det är grymt kul med frågor , haha ! 8'D

Vad är ditt favoritgodis?
- Haha , svårt att säga , för jag älskar verkligen allt godis , hehe ! 8'3 , <3
Fast mitt favorit godis är nog ändå dom här Mintolux. :') , Så underbart goda asså , kan sitta o droga dom i timmar , haha ! ;*
Och så tycker jag om surt godis väldigt mycket också , haha ! ^^'

Vem är din favorithäst efter Max?
- Också svårt att säga... Har lixom väldigt måna som kommer på "andra plats" , :)
Som t.ex; Lindsay , Bonita , Jack , Herbie , Leo (rest in peace gubben , <3) , Forrest, m.m... ;)

Hur mår voffen?
- Han mår toppen toppen , haha ! ;*

Hur länge har du bloggat?
- Oj , det har jag faktiskt ingen koll på , haha ! x3 , Lite klantigt kanske , och inte hålla koll när man startade sin blogg , men det måste väl vart ett år sen snart? ;)

Varför bloggar du?
- För att det är roligt att få skriva av sig lite ibland! ;) , Inte för att så många bryr sig och så , men det är ändå kul! :)

Vilka bloggar läser du?
- Alla dom som jag har länkat. :)

Sådär , del ett avklarad! ;) , Resten av frågorna kommer i ett annat inlägg lite senare! :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback