Svar på frågorna , del 2

2010-09-12 | 17:14:44
Här har ni svaren på dom sista frågorna från Frågestunden! :)

.....................................................................................................................................................................

Vilken utav dina bloggar som du följer har finast header?
- Svårt att säga , för alla är fina på sitt sätt! ;) , Men en som jag tycker är grymt fin är Nevnarien's header. :) Hela hennes blogg är super fin! ;)

Vad tycker du om Nyhem?
- Nyhem är grymmast , såklart ! ;)

Vem ska du bli skötare på efter Max?
- När Max försvinner , försvinner jag! <3 , Nej , men när han inte står kvar på Trolldal , så slutar jag nog rida och sköta där , och skaffar en medryttarhäst eller nått sånt. :)
Om det inte hade vart för Max , hade jag inte vart kvar såhär länge! ;) 

Vad är det bästa med din systemkamera?
- Asså , jag vet faktiskt inte! x3 , Hehe, har faktiskt ingen aning, så kan nog inte svara på det...
I'm so sorry , ;)

Gillar du din klass?
- Ja , den är väl helt okej. :) Hundra gånger bättre än förra i alla fall ! ;s Men saknar tjejorna, <3

Varför är du sjuk din idiot ?
- Jaadu , det undrar jag med... Fast nu är jag faktiskt ganska frisk i alla fall , hehe! ;)

Vilken är den bästa låten du vet?
- Svår fråga , tycker ju om så himla många låtar ! ;3 , Men en av dom bästa just nu måste nog ändå va Dynamite med Taio Cruz, ;)

Vilken är din favoritfärg?
- Blå , grön och typ vit. (y)

Vad är det bästa med att gå på nyhem?
- Allt trevligt folk, åf kårz! ;d


Varför är du sjuk din idiot ?Varför är du sjuk din idiot ?
hhanna

nevnariens blogg följer jag med! (y)

medryttarhäst är assvårt att hitta, och när man väl hittar så är om inte så bra.. :|

Jag hittar iallfall inga bra -.- xd

aja nu har jag iaf kommenterat lite (y)

2010-09-12 @ 18:09:38
URL: http://hannahale.blogg.se/
NATTIS

Gillar du din klass?

- Ja , den är väl helt okej. :) Hundra gånger bättre än förra i alla fall ! ;s Men saknar tjejorna, <3



saknar dej också, alltså om du menade "oss" (du, jag, tilda, hanna & klara, typ`?) ♥

2010-09-12 @ 21:20:58
URL: http://nataliestenroos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback