Strax träning

2010-09-29 | 17:19:49
Sheenare sheenare!

Onsdag idag då, för er som har missat det! ;)

I skolan hände inte så mycket speciellt , vi hade nån bussövning som var JÄTTEkul! 8)
haha, jo sheena...

Och sen det gamla vanliga , SO , spanska , matte , musik... Vi fick tillbaka våra SO prov idag också, och jag fick G+! ;o
Haha , snacka om stoolt ! 8'D
Trodde jag skulle få jättedåligt , fick typ världens black out ! x)
Men för övrigt var SO:n roligast idag, vi skulle typ ta reda på alla länder i Asien och massa sånt , och geografi är ju alltid kul! :)
Och musiken var för en gångs skull inte under andra världskriget idag ! ;o , Det va typ nån praktikant där, (kommer inte ihåg va han heter, så vi kallar honom för ICA-Jerry! 8'D) , och alla typ lyssna när han sa till, så då blev det inte lika stökigt ! (y)

Och på rasten så körde jag och Alice biljard utan några köer , eller va fasiken det heter, för Anton och Matti är så dryga så dom inte delar med sig ! :s , HAHA , men det va kul ! x'3
Men tillslut fick vi en av deras! ;d

Om ni ville veta sådär bara .. 8)

Måste dra nu, ska ner till träningen. <3 ,
Älskar verkligen mitt lag! Alltid om man typ är nere eller lite deppig , så blir man glad när man kör med alla sköningar i DFK 97/98. <3
Löööv ju , guys! <3

Men först måste jag hämnas på Mathilda , bara för att hon laddade upp en bild på mig på hennes blogg , mohahaha ! 8'D

Gjorde om henne till vampyr... ;3 <3


Men ja , nu måste jag dra!
BAJS BAJS på er ! :D
Mathilda

Hehe, vad snäll du var då :)

Men hur gör du så att själva "texten" som är bloggnamnet inte syns?

2010-09-29 @ 18:04:10
URL: http://rabbitheart.webblogg.se/
Johanna Fåglund - Foto

Svar: Tacktack :))

2010-09-30 @ 15:56:02
URL: http://stargirlphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback