Snabb bloggning

2010-09-22 | 16:36:59
Ska alldeles strax käka, och sen dra till träningen. Men hinner blogga lite innan. :)

Skola som vanligt idag då, hände inget speciellt, bara en vanlig onsdag.
Eller jo, vi hade Kamratstödjar möte, haha, det va roligt ! x3 , Man skulle ha en lapp i pannan, och där stog det hur man skulle vara mot den, typ "beröm mig" , "skäll på mig" , "håll med mig" , och massa sånna saker , samtidigt som man skulle komma fram till vilket tv-program som va mest underhållande!
Haha, skoj skoj! ;)

Och spanskan va soft, vi fortsatta kolla på filmen från i fredags, men den typ pajade , så vi fick sluta tidigare! (y)
Ja, musiken va kaos som vanligt, men vi överlevde.

Måste dra nu, hörde att maten va klar, så... ;)
Men kanske bloggar lite när jag kommer hem från träningen, om jag får lite tid över.
Bild struntar vi i, för hinner inte nu.

BAJS BAJS! :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback