Neisti

2010-09-23 | 21:02:05
Har inte haft nån tid till att blogga idag, så får väl köra lite kvälls bloggning framför Idol då! ;)

Men skolan va väl som vanliga torsdagar; NO, Svenska, SO (prov, ;s) , Idrott , (fotboll! , <3) , Engelska och sist Bild!

Haha , och jag och Johanna ska lana 4 i rad brickor imorn hemma hos mig ! 8'D , Klockan 20:00, vi bjuder på energidryck och bullar!
Bara att anmäla sig! :D , Och juste, vi ska nörda Erik Grönwall också! ;)
HAHAHAHA!!! x'D 

Men aah , efter skolan så åkte vi och hämtade Alice , och åkte vidare ut mot Låttra för att rida. :)
Haha, hade ganska flummigt kan man ju säga! x3
Det börjar med att Alice säger åt mig att gå och hämta Neisti, som står typ längst bort i hagen. -.-
När jag kommer fram till honom, så ropar jag till Alice och frågar;
"Är du säker på att det här är han?"
"Ja, det är det!"
, svarar hon.
Så ja , jag går där med Neisti, men när jag väl möter Alice , (hon va o hämta Britta i sto hagen) , så säger hon;
"Nej men det där är ju Askur!"

Haha , så då hade jag rätt ändå! x3 , Så då fick jag lämna Askur i hagen igen, och hämta den riktiga Neisti , haha!

Sen när vi skulle rida , så fick Britta lite damp, haha! Skulle trava på ett fält, men Britta körde rakt ut i det höga gräset, hoppar över diktet och massa sånt, och shit va jag garvade! x'D <3
När vi sen skulle galoppera så rusade både Neisti och Britta iväg i värsta tjur rusningen, men fick ända driva på Neisti massor, eftersom han inte är lika pigg som Britta.
Stackarn blev alldeles genomsvett! , Men duktig va han! ;* <3

Bild i repris, och en ganska dålig sådan , men har ingen annan på Neisti på den här datan! ;)

Ojoj , nu blev det ett väldigt långt inlägg! ;s
Så ska väl ta och avsluta här nu! 8)

By the way , så blir det nog inte så mycket bloggande imorn. Varong kommer hit från Thailand. Farfar och Anita hänger också på. Kanske hinner blogga nånting där i mellan, men sen på kvällen ska jag till Lovisa, :) <3

Men jaja , förlåt , ska sluta nu , haha ! x3
HEJDÅ! ;)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback