I'm gonna be the last one standing

2010-09-05 | 19:55:42
Matchen idag gick väl sådär , haha..
Vi förlorade med 4-0. Not so very good , men vi kämpade på bra ändå. :) Och dom i Triangeln va helt störda ibland , haha! Nej , det kanske va lite taskigt sagt , men dom va ju lite roliga ! ^^'
Och så va det en som lukta fett mycke med senap! ;o , HAHA!
Och hon som jag hade på vänster kanten körde i deras A-lag egentligen ! :o , Haha , fett jobbig hon va! x)
Men det va ganska kul ändå. :) , Sträckte låret på uppvärmningen , så kunde inte köra helt fult ut hela matchen...
Men det gick väl bra ändå , antar jag. ;d

I'm so sorry för dom här ur-tåkiga bilderna , men har inga roligare just nu , så bättre det här än inget! ;)


Och när jag blir stor så ska jag flytta till Äs och bli truckförare! 8) , Haha , Fanny , you know what I'm talking about! ;) <3

Hade ju tänkt svara på frågorna från Frågestunden idag också, men vi får se hur det blir med det...
Hade tänkt göra lite läxor och så , så jag vet inte om jag hinner idag.
Men annars får jag ta det i morgon eller så istället! ^^

Min dator är nog den mest cepe:aste i världen , så får väl ta och sluta innan den lackar ut totalt! >.<'
SHAARÅ!

feliciay

min vattenflaska ! :D

i'm awesooooome

2010-09-06 @ 17:03:46
URL: http://ffeliciayderbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback