gadsiT

2010-09-28 | 18:13:35
Mors mors på er! :)

Vanlig tisdag idag, började som vanligt med hemkunskap. Jag och Anel gjorde morotsmuffins , haha! 8'D
Nej, men vi va fett grymma ju ! ;d , Dom blev super goda! (y)
Så dagens lunch bestod av 7 morotsmuffinsar , haha! Kanske inte det bästa precis, men gott var det... (a)

Sen på idrotten körde vi nån lek i skogen, haha. Men det va ganska kul , och vårat lag vann med 2-0 , 8)
Efter det hade vi matte och NO och sen slutade vi. :)

Ebba, Laia och Becca följde med mig hem! (y) <3
Vi moffade Billy's Pan pizza och nördade Mario Bros , HAHAH ! x'D , Fan va vi garvade ! x'3 <3

Älskar er tjejor! ;*


Och sen har jag ju kommit vidare i Finksphoto's fototävling! :D
Mina bilder kom med i kategorierna vattenlek, blommor/kärlek , klädesplagg/skot och valfritt! :)
Skulle bli grymt glad om ni ville rösta på nån eller några utav bilderna! :D , Fett snällt i sånna fall ! :')
För er som vill rösta, så står det hur man gör på länken här ovanför! ;)

Men ja, nu är jag så grymt fotosugen! Och eftersom det är så fint höstväder ute nu, så tänkte jag ta ut kameran en sväng! :)
Måste ju jämna ut den pinsamma fotostunden med vattendropparna, haha!
Så jaa...
SO LOOOOONG! 8'D

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback