Första för idag

2010-09-02 | 21:24:39
Ja , som ni kanske märkt , så har jag inte bloggat på hela dagen. Har verkligen inte haft tid; direkt efter skolan så va jag tvungen att stretcha + styrkeövningar, käka och efter det dra direkt till stallet.
Så det blev aldrig nån tid för datan...
Men nu är jag här igen , haha , och man säger väl bättre sent än aldrig? ;)

Men ah , vi red ut idag. :) , Jag red Herbie , och det gick jättebra! :d
Vi va sist , och eftersom han är så liten , så hamnade vi på efterkälken hela tiden , haha! , Vi va typ 10-20m bakom alla andra när vi skulle gallopera o sånt. ;d
Men det va kul ändå , då fick man lite space för sig själv, hehe! ^^
Och Herbie va så duktig så, :') , Han kämpade jättebra , fast man har en för stor ryttare. <3 , Ni skulle hört honom efter gallopen , han tog ut sig så mycket så att han flåsade som en liten gris när vi sakta av!
Haha , lilla gubben. ^^ <3

Ja , finns väl inget mer att skriva om just nu. :)
Blir ingen bild idag, ni får klara er utan! (y)
SHOOOBAH!

Och ja , förlåt för ganska tråkigt inlägg , men jag pallar verkligen inte , haha ! x'3


hannaa

Herbie är asrolig att rida ju! :D

men kan d inte lägga in mer bilder? (Y)

2010-09-03 @ 16:35:27
URL: http://hannahale.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback