Fagur , "Fagge"

2010-09-19 | 16:26:58
Sha sha!

Trevligt väder idag va? ;) , Jättesoligt och till och med ganska varmt ute! (y) , Det gillar vi! :)
Jämfört med igår , när man trodde andra istiden skulle komma! ;o , Haha, nej , men nästan! ^^

Va ju som sagt med Alice och Annelie och red idag. :) , Fick rida Fagge, och det va grymt kul! ;d <3
Alice red Neisti, och vi två fick rida själva, för Annelie red en liten egen sväng på Britta! ;)

Vi körde värsta galopp sträckorna, så himla kul! Och Fagge bara öka och öka, han va ganska på kan man säga! ;)
Men han va så duktig så, och grymt kul att rida! :D
Han va grymt svettig efteråt, han kämpade på som en liten gris , haha! ;*
Fast ska jag vara ärlig så var Nesiti's tölt mycket skönare, ;) Fast Fagge va lite roligare , haha! (a)

Fagur, "Fagge" <3


Ska kanske med och rida imorn också, och då skulle jag få prova på Askur! ;) , Alice sa att hans tölt va grym, så då får man väl hoppas på det! :D

Fotade lite också, och Alice är ju värsta grymmast på att få igång hästarna, haha! x3 <3

Tjaldur, :)


Fotade inte så mycket, men laddar upp resten av bilderna sen på bilddagboken och facebook. :)

Och sen jag kom hem har jag inte gjort nåt speciellt. Funderar på att gå ut och fota Benson lite, eller till och med be pappa fota mig och voffen tillsammans! ;3
Aah , vi får se hur det blir! ^^

HA DET BRA SÅ LÄNGE! :)
hhanna

fina bilder! :D <3

2010-09-19 @ 22:19:00
URL: http://hannahale.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback