Åttonde september

2010-09-08 | 16:45:13
Hej på er!
Ska snart sticka ner till träningen och kolla , men jag bloggar lite snabbt innan. :)

Får inte va med och träna idag.. -.-' , Måste typ vila , för att jag inte har haft tid att bli ordentligt frisk ännu... Och i natt va det as-jobbigt! , Hostade så himla mycket , så fick knappt sova nånting.. Kändes som om jag skulle hosta upp lungorna. ;s
Men det känns bättre nu, men får ändå inte träna för my mommy... -.-'
Men aah , ska som sagt cykla ner o kolla i alla fall. :)

Och annars idag har det ju varit skola. Vi tog skolfoto idag , som ni kanske förstod på förra inlägget. Haha, vi blev säkert jättefina! 8)
Annars gjorde vi inget speciellt , bara vanliga lektioner och sånt... Förutom att musiken var inställd , så vi fick sluta tidigare! ;d

Johanna & Alice får utsmycka inlägget med en liten bild! ;)
Så ja , ska snart baika ner till träningen som sagt! ;)
Blir väl kanske lite mer blogg ikväll om inte annat! ^^
SHAAAAO!!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback